Оплата і доставка


Доставка товару:

1) Кур'єр від магазину по Києву:
1.1 Замовлення більше - 5000 грн. - БЕЗКОШТОВНО!
1.2 Замовлення до - 5000 грн. - вартість доставки - 350грн.
2) Самовивіз відділення Нової Пошти - по тарифам Нової Пошти
3) Кур'єром Нової Пошти - по тарифам Нової Пошти
4) Самовивіз зі складу інтернет-магазину - безкоштовно.
 

Оплата замовлення через банк по темріналу або безготівковим розрахунком:

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ" ЄВРО-ПРОФІ »
IBAN - UA 653052990000026006036204565
ЄДРПОУ - 42005865

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________


А також Ви можете оплатити за допомогою:

Ви можете оплатити замовлення:
онлайн банківською платіжною карткою VISA або MasterCard.
онлайн через інтернет-банкінг Приват24.
готівкою в терміналах ПриватБанку
готівкою післяплатою в відділенні Нової Пошти.
картою післяплатою в відділенні Нової Пошти
 
Онлайн оплата платіжною карткою VISA або MasterCard
Після оформлення замовлення, ви будете перенаправлені на сайт безпечних платежів платіжної системи Liqpay від ПриватБанку. Введіть дані вашої карти і підтвердіть платіж.
Безпека платежів забезпечена платіжною системою. Ми не отримуємо дані вашої карти. Платіж обробляється на стороні платіжної системи.
 
Онлайн оплата через інтернет-банкінг Приват24
Це швидкий і зручний спосіб оплати для клієнтів ПриватБанку, зареєстрованих в системі інтернет-банкінгу Приват24. Введення даних платіжної картки не буде потрібно.
Після оформлення замовлення, ви будете перенаправлені на сайт безпечних платежів платіжної системи Liqpay від ПриватБанку. Виберіть спосіб Приват24. Увійдіть в Приват24 і підтвердіть платіж.
Безпека платежів забезпечена системою Приват24. Ми не отримуємо ваші дані для входу і дані вашої карти. Платіж обробляється на стороні Приват24.
 
Оплата готівкою в терміналах самообслуговування ПриватБанку
Ви можете оплатити замовлення готівкою в терміналах самообслуговування ПриватБанку по всій Україні. Введення даних платіжної картки не буде потрібно.
Після оформлення замовлення, ви будете перенаправлені на сайт безпечних платежів платіжної системи Liqpay від ПриватБанку. Виберіть спосіб Готівкові. Вкажіть номер мобільного телефону. За номером буде закріплений електронний рахунок на суму замовлення, який можна оплатити протягом 3 діб.
Для оплати рахунку в терміналі введіть номер мобільного телефону. Дотримуйтесь підказок терміналу. Виберіть рахунок створений для вашого замовлення і оплатіть його готівкою.
Неоплачений електронний рахунок автоматично віддалиться через 3 доби. Якщо ви не встигли оплатити замовлення, зайдіть на нашому сайті в ваш Особистий кабінет - Замовлення. Виберіть Оплатити замовлення. Ви будете перенаправлені на сайт безпечних платежів платіжної системи, де зможете створити новий рахунок для оплати готівкою в терміналах.
Безпека платежів забезпечена ПриватБанком. Ми не отримуємо ваші дані для входу і дані вашої карти. Платіж обробляється на стороні банку.
Знайти найближчий термінал>

Контакт-центр ПриватБанку
3700
(безкоштовно з мобільного)
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 

Доставка замовлення Нова Пошта:

Замовлення доставляються по всій Україні службою доставки Нова Пошта або кур'єром Нова Пошта на вашу адресу.
По місту Києву доступна кур'єрська доставка від магазину Eurostandart.ua.

Отримати замовлення ви зможете в відділенні служби Нова Пошта, на ваш вибір. Також ви зможете замовити у Нова Пошта доставку кур'єром на вашу адресу.
Термін доставки 1-3 дні після відправки. Вартість, розраховується за тарифами «Нова Пошта». Доставка оплачується на умовах угоди при оформленні замовлення.
Знайти найближчого відділення ви можете на сайті «Нова пошта», в мобільному додатку або зателефонувавши до контакт-центру за телефоном 0 800 500 609 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку).

Після відправки вашого замовлення, ви отримаєте СМС з номером експрес-накладної відправлення і орієнтовною датою доставки. Коли посилка із замовленням буде доставлена, «Нова Пошта» відправить вам СМС-повідомлення.
 
Отримання замовлення у відділенні
Підготуйте паспорт або інший документ, за яким співробітник відділення зможе вас ідентифікувати як одержувача. Огляньте товар. Перевірте його цілісність, відповідність замовленням і експрес-накладної. Якщо товар в порядку, оплатіть послугу доставки та накладений платіж (при наявності) у відділенні.
Детальніше>
 
Якщо товар не в порядку або не відповідає замовленню
Повідомте про це співробітнику відділення. У вас є право відмовитися від посилки.
Рекомендуємо зробити кілька фото, щоб зафіксувати стан посилки і товару в момент отримання.
Якщо ви вирішили відмовитися від посилки, будь ласка, повідомте нам на ел. пошту info@eurostandart.ua. Коротко опишіть ситуацію і причину відмови. Додайте зроблені фото.
Якщо ви замовили товар післяплатою, і не забрали його, в подальшому, ви не зможете більше користуватися послугами інтернет-магазину www.eurostandart.ua

Як відстежити доставку замовлення після відправки?

«Нова Пошта» повідомляє про статус доставки по СМС.
Ви можете дізнатися статус самостійно будь-яким способом:
1. Зателефонуйте c телефону одержувача в контакт-центр Нова пошта 0 800 500 609 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку).
2. Надішліть СМС на номер 4404 з номером експрес-накладної відправлення.
3. На сайті Нова пошта.
4. Через мобільний додаток.
 
Як отримати замовлення кур'єром на Вашу електронну адресу або в іншому відділенні?
Замовте у Нова Пошта послугу Переадресація. Послуга передбачає зміну адреси доставки вже оформленого відправлення в межах одного населеного пункту або країни. Нова Пошта доставить посилку з вашим замовленням на вказану вами адресу кур'єром або в відділення на ваш вибір.
Ви можете замовити послугу самостійно будь-яким способом:
1. Зателефонуйте c телефону одержувача в контакт-центр Нова Почта 0 800 500 609 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку).
2. На сайті Нова Пошта.
3. Через мобільний додаток.
4. У будь-якому відділенні.
 
Куди звернутися з питанням в нестандартній ситуації?

Напишіть нам на ел. пошту info@eurostandart.ua, або по телефону +38 (044) 426-92-72.
 
Як залишити відгук або пропозицію?

Ми будемо вдячні вам за будь-які відгуки та пропозиції.
Відгук про товар, можна залишити на сторінці товару на нашому сайті або відправити на ел. пошту, а також пропозиції з інших питань - info@eurostandart.ua


Контакт-центр Нова пошта
0 800 500 609 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку).
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Потрібна порада?

Якщо вам складно визначитися з вибором, напишіть нам на пошту

Задати питання

Допомогти знайти?

Якщо ви не знайшли те, що шукали, скористайтеся пошуком по магазину

Консультація фахівця

Якщо у вас є питання, використуйте зворотній дзвінок, і ми передзвонимо

Проконсультуватися